Kirjeldus
Elixir soola eemaldaja kontsentraat on kasulik toode aastaringselt.
Sool kiirendab korrosiooni, põhjustades kere, veermiku ja vedrustuse komponentide korrosiooni. Elixiri soolatõrje neutraliseerib sinu sõidukilt talvise libedusetõrjega paigaldatud soola, aidates vähendada korrosioonii tekke ohtu, selle levikut piirata ja pikendab sinu sõiduki eluiga.
Elixiri soolatõrje on vahtjas, madala pH-tasemega eelpesu, spetsiaalselt formuleeritud granuleeritud teekatte soola, liiva ja anorgaanilise mustuse kihi eemaldamiseks. Toote vahutav iseloom võimaldab pikemat tööaega, lagundades soola ja teisi saasteaineid leotamise jooksul või võimaldab sul pinnal reostust harjaga vabastada (vajadusel) ja täiendavalt eemaldada pinnale nakkunud saasteaineid.
Carbon Collective soola eemaldaja on spetsiaalselt formuleeritud nakkunud kristalliliste soolaühendite eemaldamiseks pinnalt, mis muidu ei eemalduks tavalise pesuprotsessi käigus ega kasutades üldisi puhastusvahendeid. Teekatte sool reageerib orgaaniliste molekulidega, nagu kütused, õli ja muud anorgaanilised ained teelt, moodustades sõiduki pinnale kattekihi. Seetõttu on spetsiaalne soolatõrje Eesti tingimustes iga sõiduki jaoks hädavajalik.
Kuigi soola saab vees lahustada, ei eemalda seotud soolateri survepesu või käsipesu üksi, isegi pikaajaline kastmine vees eemaldab ainult väikese osa auto pindadega seotud soolateradest.
Kuidas Elixir sobitub pesuprotsessi:
Elixir tuleks lisada pesuprotsessi kaheastmelise eelpesuna. Kanna sõidukile esmalt Elixiri soolatõrje, et eemaldada sool, anorgaaniline mustuse kiht ja lase sellel sinu eest teha raske töö ära teha. Pärast Elixiri survepesuga maha loputamist kasuta Ultimus või Ultimus+ snowfoam leotusvahtu järelejäänud keemiliste ainete neutraliseerimiseks, mis on esimesest etapist maha jäänud. Sedasi lood peaaegu neutraalse maha voolava vee ja eemaldad üldise mustuse ning setted.
On oluline veenduda, et puhastad ka alumise osa ja põhja ning veermiku komponendid võimalikult põhjalikult. Soola kogunemine on tavaliselt seal tihedam ja võib paneelide vahede või veermiku detailide vahel väga lihtsalt peituda, kiirendades sellega roostetamist ja korrosiooni teket.
Klassikaliste autode kumjas mastiks põhjakaitse kiht muutub aja jooksul hapraks, praguneb ja paljastab mittekaitstud metall viimistluse. Sellega tekib soola ja vee probleem, mis hiilib pragudesse ja kiirendab roostetamist. Vanemad autod on sellele eriti vastuvõtlikud, kuna neid pole tehases E-coatinguga kaetud. See protsess juurutati tootmises laialdaselt alles 1990. aastatel.
Kasutusjuhised:
Elixiri soolatõrje kontsentraati saab sõidukitele kanda mitmel viisil, lahjendatuna pritspudelis või kasutades snowfoam vahupüstolit.
Kasuta esimese sammuna enne põhileotust ja pesu.
Esimesel kasutamisel soovitan kasutada tugevamat segu, et eemaldada pikaajaline soola kogunemine.
Kanna vahend sõiduki alumisele poolele, rattakoobastesse ja põhja alla.
Jäta 10-ks minutiks mõjuma, seejärel loputa kuni maha voolav vesi on selge.
Pärast soolade eemaldamist soovitan veermik, rattakoopad ja põhi kaitsta Helix Anti-Corrosion spray-ga.
Soovitatavad lahjendustasemed:
Sügavpuhastus – Enne kaitsetöötluse paigaldamist
Pritspudelis: 150ml/850ml vett – pH 4.5
Snowfoam paigaldusel: 200ml/800ml vett – pH 6.5
Hoolduspuhastus – kaitstud Helixiga
Pritspudelis: 100ml/900ml vett – pH 6.0
Snowfoam paigaldusel: 100ml/900ml – pH 6.7
pH-tasemed erinevatel lahjendustel:
Pritspudelisse segatud
50ml segatud 950ml veega = pH 6.1
100ml segatud 900ml veega = pH 6.0
150ml pihusti 850ml veega = pH 4.3
200ml segatud 800ml veega = pH 3.9
250ml segatud 750ml veega = pH 3.8
Snowfoam paigaldusel (10 liitrit minutis)
50ml segatud 950ml veega = pH 7.1
100ml segatud 900ml veega = pH 6.7
150ml pihusti 850ml veega = pH 6.6
200ml segatud 800ml veega = pH 6.5
250ml segatud 750ml veega = pH 6.3
Madal pH granulaarse soola ja anorgaanilise mustusekihi eemaldamiseks.